Monday, August 8, 2011

SHAMIMI ALIA


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to mimi
happy birthday to you.

semoga  panjang umur dan murah rezeki. i always love you. aku tak lupa jasa baik kau sepanjang kau dengan kau. senyum selalu. 

mimi, i'm so sorry, aku tak ada kat ipoh masa birthday kau. sorry. tak apa. aku ada sesuatu untuk kau k? nanti kita jumpa aku bagi. mimi. kau terbaik. aku sayang kau sangat. aku ingat lagi kau tolong aku waktu aku susah. kau faham perasaan aku. thanks. mimi. kau dah tua. dah 18. wuhuuuuu haa baru boleh tengok wayang dengan aku. wahahahaha. aku muda lagi. bila jalan dengan kau mesti semua cakap kau kakak kan. whhaha. sorry mimi buat masa ni aku ada blog ni je waktu birthday kau. sorry. nanti dah sampai ipoh senyum lebar menanti hadiah ye? bagi tahu cepat kau nak ape. tapi aku tahu kau nak katak 50 ekor buat sup kan kan . haaahah yelaaaa nanti aku bagi ko benda yang kau suka. cepuk karang. mimi. HAPPY BIRTHDAY!!!! LOVE YOUUUUUUU 

No comments:

Post a Comment