Saturday, August 13, 2011

bosan bosan

huihhhh sorang sorang bilik. bayangkan. erghhhh betapa bosannyaaa. atin keluar dengan aunty dia. eha keluar dengan along dia. nina keluar dengan khairul. ima dalam bilik dia online. aku aku aku? dalam bilik aku duduk depan laptop dengar semua lagu dalam laptop. baca novel. perghhh terbaik bosannya. apa mahu bikin nak makan tengah puasa. nak tidur tadi dah cover tidur untuk dua hari. wahahaha. nak keluar dengan sape pun. aaaaaa bosan laa. nak pegi rumah pak su tapi malas. makkkkkk. nak balik ipoh ! boleh la boleh la. uwaaaa. time macam ni kalau kat ipoh mesti tengah main dengan kucing, main dengan adik-adik. tolong opah masak. uwaaaa rindunyaaaa. hm sabar jelaaa.

HAMBEKKK KAU MUKA BUSAN GUA


dan sempena aku bosan. mood aku hilang terbang melayang jatuh tergolek terpelanting semua ada. wargghhhhhh kbai!

No comments:

Post a Comment