Thursday, May 31, 2012

one month ♥

sebulan sudah kita rapat. dah sama class satu sem tapi tak pernah tegur. hanya pandang dari jauh. tu pun senyap senyap. bila kita bertentang mata mula la gelabah. jantung ni berdegup lain macam pulak. dulu saya crush dekat awak. tak tahu pula awak pun crush pada saya. tapi waktu tu zila pun minat tengok awak. boleh dikatakan kami bertiga minat la tengok muka awak. tapi saya diam sikit. takut nak bagi tahu sesiapa. tapi tak sangka dulu kita pandang dari jauh, suka senyap senyap, bila awak masuk class saya tengok je awak sampai saya duduk. bila kita pakai baju warna sama sama paling berbunga je hati. bila dah nak habis sem baru lah kita rapat kan. dan akhirnya saya dengan awak bersama. awak penyeri hidup saya, awak warna dalam hidup saya, awak buat saya bahagia. terima kasih sayang.

walaupun baru sebulan tapi macam macam dugaan kita dah lalui. proses perkenalan kan. semoga hubungan kita berpanjangan hingga ke syurga. kali ni tak ada hubungan main main. kita doakan yang terbaik ye sayang :') iloveyou Mohd Dhamiri Imaan B. Abdullah Cheong 


my super gedik
1 May 2012
Penceria hidupku, pemberi kebahagiaan, pewarna hidupku, 
si gedik, si manja, si comel, lelaki idaman, 
awak dah tembak hati saya dengan
cinta awak 

No comments:

Post a Comment