Thursday, July 7, 2011

air yang dicincang tak akan putus

itu yang ayah cakap dekat aku, air yang dicincang tidak akan putus. hmm tadi aku balik je duduk dalam bilik mak, ayah tanya ada tengok facebook? aku pelik la. tanya la apa kan? ayah cakap 'berbaiklah dengan yati. dua-dua tengah rindu kan berbaiklah' aku 'cakap ala yati tu yang tak berbaik dengan yana' ayah paksa jugak. mak cerita yang yati cakap dia rindu aku and mimpi aku. hm semalam aku pun mimpi yati, tengah sembang elok je, main lawak-lawak macam dulu, dah 3 minggu aku asyik mimpi yati. hm dah lama gaduh dengan dia. hmm yati kak yana pun rindu yati, tapi tah kak yana ingat yati masih marah dekat kak yana. dah banyak hari kak yana mimpi yati. ayah cakap berbaik sekarang, nanti aku dah nak balik gombak. bila hati tengah rindu, serba salah, nanti benda halus tu akan bermain dengan perasaan kita, mungkin nanti aku akan nampak benda tu macam yati. yea memang rindu sangat dekat yati. tapi macam mana aku nak buat? aku nak mula macam mana. yea aku segan walaupun dengan adik sendiri. tak elok kan gaduh dengan adik sendiri lama-lama macam ni. yea lama sangat gaduh dengan yati. salah masing-masing. tapi macam mana nak mulakan. hm kak yana memang sayang yati. sorry atas segalanya. kak yana rindu yati

*hm yati, kak yana tengah taip entry ni sambil menangis, kak yana minta maaf

hmmmm semua gambar nie ingat tak? kita selalu je rapat. buat ape pun bersama





No comments:

Post a Comment