Tuesday, May 10, 2011

KAMAL ADLI LOVE LOVE LOVE

weheeeee. baru ada mood sikit nak update blog ni haaa. cerita kali ni fasal kamal adli lagi. atee sape lagi pujaan hati ler. haha. aku rasa tak boleh tidur malam ni semua gara-gara kamal adli. aku tulis entry ni pun tangan mengeletar. haha.
macam ni cerita. alaaa tak nak cerita. tengok gambar k?





hey pujaan hati. aaaaaaa tak boleh tidur. okayy okayyy korang tahu kan dari tahun bila aku suka dekat kamal? sejak dia hero remaja kan kan. haaa dia ada myspace aku kacau dia dekat myspace. aku comment ada la balas jugak. fuhh artis baik ni. dia ada facebook, aku kacau dia dekat facebook jugak. aku hantar wall post dekat wall fanpage dia tak layan. atee tak ada masa kannn. last last aku nak add facebook betul dia. adoi dah full la pulak. dia ada twitter, aku p tag tag dekat dia. layan jugak. hehe. lasttttttt aku jumpa blog dia. puhhh aku follow. memang bagus dia ada blog. boleh hari-hari aku stalker dia. dah akhirnya terjadi seperti atas. waaaaaa sukanyaa aku dekat kamal adli. 
abang kamal saya single. WAHAHHAHAH. kamal dah ada kak intan laa. adoi melepasssss. apa-apa pun kamal sporting. semua impian aku tercapai kini tinggal nak jumpa kamal adli jeee. please kamal :)

I LOVE YOU KAMAL ADLI 

2 comments: